Sună și Rezervă

Termeni și condiții închirieri auto

www.rezervari-auto.ro oferă servicii de închiriere mașini, din flota proprie sau ca agent de intermediere dispunand de peste 500 autovehicule noi, intr-o gama variata de marci si modele, cu acceptarea următorilor termeni și condiții de catre client. Daca nu sunteti de acord cu oricare din termenii de mai jos nu trebuie sa continuati sa faceti rezervarea.

Clientul care închiriază mașina trebuie să aibă minim 21 de ani împliniți la data încheierii contractului de rent a car (se va prezenta CI/buletin sau pașaport) precum și permis de conducere cu vechime de cel puțin 1 an.

Permisul de conducere al persoanei care închiriază mașina trebuie să fie valabil pe teritoriul României (permise UE)

Responsabilitatea încălcării legilor de circulație revine în exclusivitate conducătorului auto care a încălcat cu sau fără bună știință norma respectivă, acesta suportând cuantumul amenzii și punctele de amenda corespunzatoare.

Ieșirea din țară cu autoturismele închiriate se poate face numai dupa acceptul companiei de rent a car, în scris in anumite conditii. Se poate aplica o limita zilnica de km iar depasirea se va taxa cu 0,10 EUR/km. Se poate solicita o taxa suplimentara pentru obtinerea documentelor pentru trecerea granitelor,iar tariful zilnic si depozitul, in aceste cazuri, pot creste. In cazul in care se va incalca obligatia de anuntare a companiei de inchirieri auto,clientul va fi responsabil cu toata valoarea masinii in orice caz de furt sau accident. Inclusiv in cazul in care compania de rent a car da acceptul de iesire din Romania, in situatia in care pe parcursul contractului de inchiriere apar defectiuni si/sau evenimente rutiere, Clientul are obligatia de a restitui masina pe teritoriul Romaniei.

Fumatul este strict interzis in masinile companiei de inchirieri. In caz de nerespectare se va percepe o taxa de 50 EUR.

Disponibilitatea unei masini pentru care ati solicitat o rezervare se va confirma in termen de maxim 48 ore prin email pe adresa mail furniazata de dvs.

Pentru inregistrarea rezervării se poate solicita un avans de 50 EUR, suma care se va scădea din valoarea totală a zilelor de închiriat. În cazul anularii rezervării sau neprezentării la preluarea maşinii, suma achitată ca avans nu se va restitui.

Se percepe o taxa de administrare de 50 euro pentru instrumentarea oricarei daune si/sau amenzi aferente perioadei de inchiriere.

Programul standard de livrari este intre 09:00 - 20:00, de luni pana vineri inclusiv. Pentru livrari in afara orelor de program mentionate sau in zilele de week-end (sambata, duminica), se va percepe o taxa de preluare/predare de 30 EUR pentru municipiul București, Aeroportul Otopeni și Ilfov.

In cazul in care marca sau modelul de autovehicul alese de client nu se pot livra din motive ce nu sunt din cauza clientului (precum avarii sau prelungiri de inchiriere), acestuia i se va oferi o masina similara de schimb, fara a se garanta tariful.

 

Garantia pentru Daune

Plata garanției se face în LEI, EUR sau USD.

Restituirea garanției se va face exclusiv în moneda în care a fost achitată. Garanția va fi utilizată pentru penalizare, în cazuri de distrugeri intenționate constatate, la predarea mașinii închiriate, în interiorul sau exteriorul autoturismului, pierderi ale documentelor sau cheilor autoturismului, furt al părților autoturismului etc.

Garanția achitată la încheierea contractului de închiriere auto va fi returnată la recuperarea autoturismului în bună stare de funcționare și de caroserie, cu toate documentele, accesoriile și echipamentele cu care a fost predat clientului. In cazul returnarii masinii murdara sau noaptea sau in conditii meteo care impiedica inspectarea masinii, garantia se returneaza in maxim 2 zile lucratoare dupa ce masina este inspectata in conditii optime.

Acesta este obligat să restituie autoturismul la data și locația prevazută în contractul de închiriere.

Politica de combustibil Pay&Go

Masina se va returna cu aceeasi cantitate de combustibil (mentionata in Fisa de Predare) pe care a avut-o la inceputul perioadei de inchiriere. In caz contrar, Clientul va plati diferenta dintre combustibilul existent la intoarcere si combustibilul existent la plecare, la tariful de 2 EUR/litru. Nu se acorda credit pentru combustibilul in plus fata de cantitatea existenta la plecare.

Clientul trebuie să folosească pentru alimentarea autoturismului numai combustibil achiziționat din stațiile de carburanți autorizate.

Variante de Asigurare

Asigurare Standard cu franșiză – Asigurare standard de daună Collision Damage Waiver (CDW) cu franșiză mare (800 EUR - 2000 EUR). În cazul în care mașina este avariată sau furată, veți plăti până la suma care reprezintă franșiza (excesul).

Asigurare cu Răspundere Parțială – Collision Damage Waiver (CDW+) cu franșiză redusa (200 EUR - 1000 EUR). În cazul în care mașina este avariată sau furată, veți plăti până la suma care reprezintă franșiza (excesul). În caz de defecțiuni tehnice ale vehiculului pe durata contractului de închiriere din cauze care nu sunt din vina clientului, vă asigurăm Asistență Rutieră și Mașină la Schimb in termen de maxim 24 ore in limita disonibilitatii.

Asigurare Completă – Super Collision Damage Waiver (SCDW) * – Garanția/fransiza reținută este 0, iar Dvs. nu veți plăti nimic în caz de avarie sau furt al autovehiculului închiriat daca nu va regasiti in situatia vreunei Conditii Neacoperite de Asigurare. În caz de accident sau defecțiuni tehnice, veți beneficia de serviciul de Asistență Rutieră 24/7 și Mașină la Schimb,in limita disponibilitatii, pe tot teritoriul României.

* Nu beneficiaza de produsul SCDW (GARANTIE 0) clientii care au varsta sub 25 ani si clientii care au permis obtinut in tarile in care se circula pe partea dreapta

Accidente sau avarii

În caz de accident sau daune clientul este obligat:

  • să ia toate măsurile pentru limitarea pagubelor;
  • să anunțe cel mai mai apropiat organ de anchetă, poliție, procuratură, cerând întocmirea documentelor legale;
  • sa asigure autoturismul în mod adecvat pe timpul cât nu este folosit.

Documente care trebuie obținute de la cea mai apropiată secție de Poliție sau de la Asigurator în caz de accident, distrugere sau furt:

A. Accident usor, fara victime, maxim 2 autovehicule implicate:

  1. Constatare amiabila de accident completata integral
  2. Declaratia evenimentului data la Asigurator
  3. RCA + Certificat inmatriculare auto vinovat (copie)
  4. Numarul de telefon de contact al persoanei vinovate.

B. Accident grav sau in care sunt implicate mai mult de doua autoturisme:

  1. Proces verbal întocmit de agentul de politie;
  2. Autorizația de reparație data de agentul de politie;
  3. Anexa 2, test alcoolemie (în cazul accidentelor cu victimă);
  4. Declaratia evenimentului data la Asigurator

În cazul în care la predarea autoturismului nu sunt prezentate toate documentele de la Asigurator (sau Poliție) necesare deschiderii dosarului de dauna, Clientul va suporta integral contravaloarea daunelor autoturismului închiriat conform devizului estimativ primit de la Compania de inchirieri masini.

În caz de accident sau avarie din vina clientului (inclusiv situația în care autoturismul este găsit lovit în parcare și/sau cu ciobituri în suprafețele vitrate) clientului i se va retine garantia.In cazul în care contravaloarea reparației este mai mare de 5000 EUR (justificată prin deviz de reparație de la o unitate de service agreata RAR), clientul va achita 20% din valoarea daunei. Sumele menționate se pot achita cash sau se pot reține cu cardul (prezent sau nu) care a fost folosit pentru achitarea inițiala a chiriei/garanției.

Compania de inchirieri se obliga ca in cazul in care contravaloarea remedierii avariilor provocate de client este mai mica decat valoarea garantiei retinute la returnarea masinii sa restituie diferenta, justificata prin deviz estimativ de la o unitate de service agreata RAR.

 

Conditii neacoperite de Asigurare

Nu se acorda despăgubiri sau asigurările își încetează efectul în următoarele cazuri:

  • când paguba a fost provocată cu intenție de către client sau din neglijența acestuia (ex. pentru pătarea sau arderea tapiseriei, spargerea geamului pentru intrarea în automobil, pierderea inventarului de bord).
  • când paguba se datorează unor incendii, explozii, etc, provocate de clienți prin folosirea focului deschis sau a iluminarii cu flacară deschisă;
  • când clientul, în mod intenționat, n-a luat măsuri pentru limitarea pagubei și aceasta rezultă din actele întocmite legal;
  • dacă în momentul producerii pagubei autoturismul a fost condus de o altă persoană în afara celor înscrise în contractul de închiriere;
  • pagubele cauzate cauciucurilor sau jenților( în cazul în care acestea nu au rezultat unui incendiu sau accident;
  • conducerea sub influența alcoolului sau a altor droguri;
  • daca nu sunt prezentate de către client documentele primite de la poliție (în caz de accident/pagubă/furt) în momentul returnării autoturismului;
  • pagubele produse unor subansamble sau părți componente ale autoturismului prin nerespectarea normelor privind încarcarea și ancorarea pe timpul transportului, pagubele cauzate atât exteriorului cât și interiorului autoturismului de acțiunea unor substanțe corozive;
  • pagubele produse autoturismului în timpul sau ca urmare a tractării, remorcării sau transportării, cazurile în care clientul a încredințat, cu consimțământul său, autovehiculul asigurat unei persoane care refuză să-l restituie;
  • în situația în care în timpul nefolosirii autovehicului sau a părasirii acestuia de către conducător cheia a fost lăsată în contact sau în autovehicul sau ușile (inclusiv portbagajul) nu au fost încuiate, geamurile nu au fost închise, certificatul de înmatriculare a fost lăsat în mașină.

În toate situatiile de mai sus, Clientul este obligat sa suporte contravaloarea integrală a daunelor provocate autoturismului.

Modalități de plată

Clientul achita integral, la livrarea masinii atat contravaloarea chiriei si a optionalelor cat si valoarea garantiei si eventualele taxe suplimentare stabilite prin contract. Acceptăm plata numerar sau cu card Visa, Visa Electron, Maestro și Mastercard.

Tarifele nu includ costul carburantului, taxele de drum (altele decat vigneta de drum pentru Romania), orice amenzi transmise pe perioada inchirierii, taxe de parcare, daunele care nu fac obiectul asigurarii. Toate aceste sume vor fi achitate de Client.